teisipäev, 28. november 2017

Sport: Agility

Pildiotsingu wire fox terrier puppy tulemus
Ma ei ole küll kuigi sportlik, kuid ma tegelen agility`ga. Mul on koer nimega Siisy🐶. Ta on üheksa kuud vana. Ta on oma tõult karmikarvaline foksterjer. Me hakkasime koos suvel agility`s käima. Alguses ei saanud ta mitte midagi aru. Ta ei osanud isegi tunnelitest läbi joosta. Nüüd oskab ta juba tõkkeid joosta ja tunnelitest läbi joosta. Samuti õpib ta praegu kiikedest üle jooksma ja slaalomeid läbima. Ta on kõige armsam❤ koer, keda ma näinud olen.



Hooldamine ✂                                                                                                                                     

Kuna Siisy on karmikarvaline foksterjer, siis on tema hooldamine üpris vaevarikas. Ta ei aja karva, kui sa teda iga nelja kuu tagant trimmid. Enamikud inimesed ajavad trimmimise ja pügamise omavahel sassi. Pügamine tähendab, et koeralt lõigatakse pügajaga karvad maha🐩, samas kui trimmimine tähendab, et sa kitkud koeral surnud💀 karvad välja.

Agility🐕                                                                                                                                              

Pildiotsingu agility tulemusAgility on spordiala mõeldud koertele🐶 ja nende omanikele. Selle põhimõte on panna koerad ja nende omanikud koostööd tegema. Koer peab jooksma jäbi takistuste ja tunnelite nii nagu ta omanik näitab👆. Sedasi saavad koerad oma energi⚡ välja lasta tervislikul💊 ja sportiklul🏀 viisil.



2 kommentaari: