teisipÀev, 9. jaanuar 2018

Minu Vaheaeg

Suusapuhkus

Pildiotsingu skiing tulemus
Wallpaper High Quality
Mul oli vĂ€ga tore vaheaeg👍. Ma lĂ€ksin 23.detsembril lennukiga Austriasse suusatama. Ma pidin hommikul kell 6:00⏰ ĂŒles Ă€rkama. See oli tĂŒĂŒtu, aga see oli seda vÀÀrt. Me laksime mu emaga lennuki peale ja sĂ”itsime lennukiga Salzburgi. Seal lĂ€ksime me bussi peale ja sĂ”itsime vĂ€ikesesse kĂŒlla nimega Ischgl. Seal kandis asub paar suusakeskust kuhu me jĂ€rgnevate pĂ€evade jooksul ka suusatama lĂ€ksime🎿. suusatada vĂ€gagi lĂ”bus. Esimesel kolmel pĂ€eval kĂ€isime me Ischgli kĂ”ige suuremas keskuses, milleks on selles kĂŒlas asuv keskus. Rajad olid enamjaolt heas korras, kui siis vĂ€lja arvata mĂ”ned Ă”htuks jÀÀse lĂ€inud kohad. Õhtu algas seal kell 16:00, sest sellel kellaajal hakati radu vaikselt kinni panema. Tavaliselt pĂ€rast seda vedelesin ma hotellitoas, kuni kella 19:00 ja siis lĂ€ksime me sööma. Enamuse ajast sĂ”ime me kas pitsat🍕 vĂ”i siis pastat🍝. Seal olid kĂ”ik portsud ĂŒli suured. Mul oli koguaeg kĂ”ht tĂ€is. Viimasel kolmel pĂ€eval olime me erinevates keskustes laiali. Alguses kĂ€isime me See`s ja pĂ€ras seda veel teistes keskustes(ma ei mĂ€leta nende keskuste nimesid enam, sorry). LĂ”puks jĂ”udsime me 30.detsembri öösel koju tagasi. See vaheaeg oli vĂ€ga tegus ja ka vĂ€ga lĂ”bus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar